Ai grija sa nu te arzi…

Pentru toti cei care isi consuma o mare parte din timp aprinzand fitile in spatiul virtual, nu pot avea decat compasiune. Ce inteleg eu prin fitil in cazul de fata: procedura prin care cineva isi asuma identitatea altcuiva si sub semnatura lui incepe sa judece, sa acuze sau sa denigreze imaginea unor oameni in spatiul virtual.

Pentru ca aceste fitile le-am constatat in mai multe randuri, am gasit de cuviinta acum sa le demasc si in acelasi timp, sa le dezaprob. ( http://www.ipetitions.com/petition/nuioannani/signatures?page=2)

Despre caracterul celor care le fac, va las sa judecati singuri….

Experienta imi spune ca cine se joaca in mod repetat aprinzand fitile este imposibil ca intr-o buna zi, sa nu se arda la degete.

O sa vedem cu totii cine striga Auu

1 Responses to Ai grija sa nu te arzi…

  1. Catalin Toma spune:

    Salut Marian,

    Ti-am sters semnaturile din petitie. Nu mai fii asa nervos :), e doar un exercitiu democratic.

    Catalin

Lasă un comentariu